poniedziałek, 4 lutego 2013

Nagroda od Fairy

Jakiś czas temu miałam przyjemność brać udział w świetnym konkursie organizowanym na portalu Wielkie Żarcie. Do konkursu zgłaszano przepisy na świąteczne dania. Moją propozycją były pierniczki lukrowane, które zdobyły dla mnie pierwsze miejsce. Byłam ogromnie szczęśliwa i zaskoczona jednocześnie, ponieważ ta nagroda była jedną z moich wymarzonych - 10 częściowy zestaw garnków firmy Tefal, grill elektryczny Philips, nóż Fiskars, pojemniki oraz zestaw świetnych płynów do mycia naczyń Fairy. Nagroda ucieszyła mnie ogromnie, ponieważ do tej pory w mojej kuchni brakowało zestawu dobrych garnków i grilla, dzięki któremu mogłabym szybko przygotować zdrowe posiłki dla moich chłopaków :)


4 komentarze:

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...