piątek, 3 sierpnia 2012

Nagroda od Jacobs

Dzisiaj dotarła do mnie fantastyczna nagroda od Jacobs, którą zdobyłam za kawę podaną w melonie. Konkurs odbył się na stronie http://www.mrozonakawa.pl/. Super zestaw do przygotowania domowej kawy mrożonej na wiele sposobów zawierał: kawę rozpuszczalną Cronat gold (200g), silikonową foremkę do lodu w kształcie ziaren kawy, 3 syropy smakowe do kawy, podkładki z inspirującymi przepisami, 2 szklanki do kawy mrożonej z łyżeczko-słomkami i podkładkami oraz pięknie wydaną książkę z przepisami na kawę mrożoną. Taki zestaw to prawdziwy raj dla kawoszy...



5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tych jeszcze nie próbowałam, ale zakupiłam kiedyś syrop do kawy i herbaty irish cream - jest cudowny, nie tylko do napojów, ale także do deserów. Te z pewnością są równie smaczne :)

      Usuń
  2. serdeczne gratulacje! mnie też się udało, nagroda fajowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ;) ja również cieszę się tym zestawem, ale z nas ekspertki od kawy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...