poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Nagroda od Fit&Easy

Dzisiaj dotarła do mnie nagroda wygrana w konkursie organizowanym na Facebook przez Fit&Easy. Zadaniem konkursowym było przesłanie przepisu wraz ze zdjęciem na deser lub danie z wykorzystaniem leśnych owoców. Do konkursu "Prosto z lasu" wysłałam mój deser: Owocowa eksplozja z syropem irish cream. Nagroda świetna - fartuszek z pewnością się przyda (bo wstyd się przyznać, ale jeszcze nie dorobiłam się takowego), a shaker do dressingów z pewnością będzie pomocny podczas przygotowywani tak lubianych przeze mnie sałatek :) 



6 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Nie mogło być inaczej - deser fantastyczny, to i nagroda fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam chrapkę na ten shaker do dressingów:) gratuluję fantastycznego deseru

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...