piątek, 27 lipca 2012

Arbuzada z malinami

Arbuz to jeden z moich ulubionych owoców. Przywołuje na myśl beztroskie chwile dzieciństwa, kiedy owoc ten był prawdziwym rarytasem. Jadło się go wtedy  pokrojonego na cząstki łapczywie, a słodki, lepki sok obklejał uśmiechniętą buzię i policzki. Dziś do arbuza podchodzę z mniejszym entuzjazmem, bo stał się owocem ogólnie dostępnym. Ale chętnie sięgam po niego, kiedy chcę zrobić coś orzeźwiającego do picia, ponieważ jego soczysty miąższ zawiera, aż 96 % wody, świetnie nadaje się jako składnik chłodzącego napoju. Ostatnio robiłam arbuzadę z ogórkiem, przepis znajdziecie tutaj. Dziś postawiłam na zestawienie arbuza z pysznymi zmrożonymi malinami. 




Składniki:
1,5 kg miąższu z arbuza
1/2 szklanki zamrożonych malin
sok z 1 cytryny
1/2 litra wody mineralnej niegazowanej
listki mięty lub melisy 


Dobrze schłodzonego arbuza oczyścić z pestek. Wrzucić do blendera. Dodać zamrożone maliny i sok z cytryny. Wszystko dokładnie zmiksować. Uzupełnić wodą i zamieszać. Podawać od razu. Smacznego! 





1 komentarz:

  1. Olu,
    pyszna wersja arbuza!
    W dzieciństwie arbuz też budził moje emocje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że odwiedziłeś moją stronę. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie znak w postaci komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...